Wiedźmińskie eliksiry dostępne dla każdego, loteria z pulą 2000 nagród i start kampanii reklamowej – rusza współpraca OSHEE i CD PROJEKT RED

Wiedźmińskie eliksiry dostępne dla każdego, loteria z pulą 2000 nagród i start kampanii reklamowej – rusza współpraca OSHEE i CD PROJEKT RED


OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED, wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Wiedźmin. Każdy z produktów będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej
z uniwersum, które zyskało miliony fanów na całym świecie. Napoje trafią na półki sklepowe już we wrześniu. Dodatkowo, wprowadzeniu unikatowych produktów OSHEE będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa, oraz loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród.

Kierując się hasłem „Live, Fight, Win”, OSHEE współpracowało z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi. Marka zapracowała na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a jej produkty stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach już od września zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.

 – OSHEE jest postrzegana jako marka międzynarodowa, podobnie jak Wiedźmin. Po kilkunastu latach na rynku sportowym poczuliśmy, że musimy wyjść szerzej. Zacząć eksplorować nieznane nam jeszcze obszary. Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

Limitowaną serię napojów tworzą między innymi „Jaskółka”, „Zamieć” i „Kot” – inspirowane eliksirami, które w świecie Wiedźmina przyspieszały regenerację, poprawiały refleks i pozwalały widzieć w ciemnościach. Do stworzenia napoju witaminowego o smaku bzu i agrestu inspirację stanowiła czarodziejka Yennefer, która charakteryzuje się zarówno fiołkowym kolorem oczu oraz wyjątkowym zapachem ulubionych perfum.

Na etykietach napojów nie zabraknie też innych bohaterów znanych z serii gier o Wiedźminie. Postać Geralta z Rivii znajdziemy na napoju izotonicznym oraz batonie energetycznym. Z kolei na butelkach energy water pojawią się Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu. Wszystkie wymienione produkty będą miały esencjonalne, „gęste” smaki, kojarzone z krwistym granatem oraz soczyście czerwoną pomarańczą.

Loteria z nagrodami

Dedykowana loteria, która towarzyszy kampanii, z pewnością ucieszy wszystkich graczy, przemierzających uniwersum Wiedźmina. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych. Od 1 września do 31 grudnia 2021 będzie można wygrać ponad 2000 nagród. Wśród nich 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł, do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE. Szczegóły na stronie oshee-wiedzmin.pl.

Kampania reklamowa

Wprowadzeniu nowych napojów na rynek będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.

materiał prasowy