Vigor UP! w grze reklamowej – case study

Dla tych co zastanawiają się jak promować leki, polecam poniższe dane. Lubię infografiki i case study, szczególnie gdy chodzi o gry reklamowe, advergames i to na rynku Polskim. Wczoraj dostałem podsumowanie kampanii opartej właśnie o grę reklamową dla produktu Vigor UP! (USP Zdrowie), która została umieszczona w serwisie dla graczy dogry.pl.

Ciekawym rozwiązaniem (o czym nie mam mowy w infografice) było motywowanie graczy punktami serwisu (podobnie jak Facebook.com ma swoje Coins, jak NK.pl ma swoje Eurogąbki, dogry.pl ma punkty). Gracze chętnie angażowali się w (jak dla mnie) dość skomplikowaną grę, a za osiąganie poziomów, które były krokami milowymi w rozgrywce otrzymywali punkty, tak za osiągnięcie poziomów 5, 10, 15 i 20 gracz otrzymywał kolejne punkty na swoje konto w serwisie. Punkty te może później wymieniać na doładowania w grach.

Podsumowując:
– 10 735 graczy w 10 dni
– średni czas grania – 15 minut
– 112 dni – łączny czas spędzony przy grze przez wszystkich graczy.

Jeśli chcesz coś więcej o takich rozwiązaniach się dowiedzieć, wystarczy się ze mną skontaktować – kontakt

Dla mniej wtajemniczonych, dogry.pl to serwis dla graczy, który posiada po niecałym pół roku ponad 700 000 aktywnych użytkowników. Umożliwia im grania w gry on-line (od World of Tanks i League of Legends, przez Traviana, aż po Wiejskie Życie czy gry typu ukryte obiekty jak Uptasia). Gracze zdobywają punkty za aktywności w serwisie, ale także za akcje specjalne, takie jak promocja z Vigor UP!.

Dla chcących zagrać mam link do wersji gry już nie połączonej z serwisem i akcją promocyjną – http://playgainer.com/vigor-up/

VigorUP! infografika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.