Agencja Gong, która odpowiada za pomysł i realizację kampanii dotyczącej utworzenia Miasta ING w przestrzeni metaverse na Robloxie, oraz agencja Game Changer dalej rozwijają tą przestrzeń.
Nie wystarczyło im zgarnięcie najważniejszych nagród w branży reklamy internetowej w 2022 roku, teraz idą za ciosem i proponują nowe aktywności w Roblox.
ING Bank rękoma GONG i Game Changer zaprosił młodych odbiorców w metaverse’owy koncert w świecie Roblox. Koncert przyciągnął tyle co koncerty organizowane na wielkich realnych stadionach, wpadło ponad 340 000 uczestników.
A ty nagle!
Koncert został zaatakowany, atak hackerski miał uświadomić najmłodszych odbiorców, że nie są bezpieczni w cyfrowym świecie. Ten atak hackera na koncert Paliona był wstępem do kampanii edukacyjnej – nikt nie był zagrożony.
Miasto ING Sezon 2: Cyberbezpieczeństwo to kolejny krok w działaniach ING Banku Śląskiego z najmłodszymi. Po nauce oszczędzania, budowania swojej wartości młodzi odbiorcy mogą poznać zagadnienia związane z cyberbezpieczeństwem i otrzymają materiały edukacujne o tym jak chronić się przed takimi zagrożeniami, czym scam lub phishing.
Jeśli chcecie poznać ten świat to zapraszam do Miasta ING na Roblox! Naprawdę warto.
