Tyskie Beer Tycoon

Dawno, dawno temu, w słowiańskim kraju, piwem i mlekiem płynącym pewien Dom Mediowy przekonał Klienta do działań w grach. To było w roku 2008 (produkcja od 2007), Dom Mediowy Starcom Next  (obecnie na 100% działania takie były by w rękach http://www.nextagency.pl/), klientem był właściciel piwa Tyskie, a gra to Tyskie Beer Tycoon. Wyniki może obecnie nie powalają na ziemie – 200 000 sztuk. Pamiętajcie jednak, że to był czas kiedy powstała Nasza Klasa a o Facebook w Polsce mało kto słyszał, a ilość internautów w Polsce zmieniała się skali setek tysięcy miesięcznie oraz milion rocznie. Ciekawe co by się stało, jeśli teraz taka gra wyszła by w social media. Dla przypomnienia gra Play na NK miała ponad 1,4 mln graczy. Gra otrzymała w 2008 roku wyróżnienie w konkursie Media Trendy 2008.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.