Sławny francuski klub łączy siły w dynamicznie rozwijającą się organizacją esportową. Paris Saint-Germain i Talon Esports zawarli umowę partnerską, ich współpraca pozwoli na udział w Pacific Championship Series w serii rozgrywek League of Legends od Riot Games.
PGS, klub szerzej znany dzięki drużynie piłkarskiej, jest obecny w esporcie od dawna, wcześniej zawodnicy PGS Esport uczestniczyli w wydarzeniach w League of Legends, współpraca z Talon Esports daje szansę na powrót do tego tytułu oraz poszerzenie obecności w świecie profesjonalnego gamingu.
„Z przyjemnością rozpoczynamy tę ekscytującą współpracę z Talonem i wracamy do League of Legends. Esports pozostaje jednym z głównych filarów strategii dywersyfikacji marek w klubie, ponieważ chcemy wejść w kolejną fazę naszego planu rozwoju” – powiedział Fabien Allegre, dyrektor ds. Dywersyfikacji i merchandisingu w Paris Saint-Germain.
W ramach partnerstwa zespół League of Legends pod wspólną marją, łączącą PGS z Talon, zespół ma zadanie skuteczną rywalizację w Pacific Championship Series na Tajwanie, w Hongkongu, Makau, Tajlandii, Singapurze, Malezji i na Filipinach. Trzeba pamiętać, że Talon jest aktualnym mistrzem PCS Sprint Split, co daje nadzieję na doskonałe zakończenie sezonu.
„Połączenie Paris Saint-Germain z Talonem świadczy o naszym zaangażowaniu w regionie. League of Legends jest niezwykle ważnym tytułem w skali globalnej, ale szczególnie w Azji. Z niecierpliwością czekamy na wyzwania w PCS, a także na finały światowe, to partnerstwo da nowe wartości dla naszych regionalnych partnerów reklamowych”– dodał Sebastien Wasels, dyrektor zarządzający Asia Pacific w Paris Saint Germain.
Wprowadzona na rynek dekadę temu League of Legends pozostaje numerem 1 na całym świecie, ta gra MOBA (Massive Online Battle Arena) jest oglądana przez miliony widzów na całym świecie, a najważniejsze wydarzenia przyciągają prawie 100 milionów unikalnych widzów. Ta światowa sensacja przyciąga do równoczesnego grania nawet do 8 milionów graczy w 145 krajach.