Panasonic sponsorem strategicznym sekcji FIFA w Illuminar Gaming

Panasonic sponsorem strategicznym sekcji FIFA w Illuminar Gaming

Illuminar Gaming zyskała nowego sponsora – dywizja FIFA występującą pod banderą IHG wspierana będzie przez Panasonic.

Illuminar na esportowej scenie działa od blisko siedmiu lat – z różnymi przygodami, zmianami, sekcjami w takich grach jak: League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive czy właśnie FIFA. W piłce elektronicznej IHG reprezentują aktualnie Kamil „Riptorek” Soszyński, Wojtek „Kinetyk” Wasylkowicz, Michał „Majkel” Pałka i Przemysław „JohnVerrine” Dąbrowski i szykują się do sezonu FIFA 23, w tym między innymi do prestiżowych zmagań Ekstraklasa Games.

Już na etapie przygotowań do najbliższych rozgrywek zespół wspomagać będzie nowy sponsor strategiczny dywizji FIFA – Panasonic. Firma w swojej ofercie posiada między innymi telewizory, słuchawki, sprzęt audio i video czy produkty do pielęgnacji ciała.


– Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów dołącza firma Panasonic. Dotychczas jej produkty nie były mocno kojarzone ze światem gamingu, a my pomożemy to zmienić, wykorzystując w tym celu nasze doświadczenie i możliwości – powiedział Wojciech „Kinetyk” Wasylkowicz, Illuminar Gaming.

– Projektując nasze najnowsze telewizory, mieliśmy na względzie tak ważną grupę odbiorców, jak gracze. Dzięki temu są one dostosowane do ich potrzeb i spełniają wymagania nawet profesjonalnych esportowców. Cieszymy się, więc że możemy współpracować z organizacją Illuminar Gaming i jej profesjonalnymi graczami z dywizji FIFA. Ta współpraca to bardzo istotny element, dzięki któremu chcemy zaistnieć wśród graczy – powiedział Mateusz Stopczyński, Trade & Marketing Communication Specialist w Panasonic.

Telewizory zapewniające wysoką płynność obrazu i niski czas reakcji są szczególnie przydatne wśród graczy FIFA, którzy chcą osiągać możliwie najlepsze rezultaty. Jednocześnie doskonale spiszą się one podczas przeżywania piłkarskich emocji związanych z nadchodzącymi mistrzostwami świata.

Panasonic został sponsorem strategicznym dywizji FIFA Illuminar Gaming, zyskując tym samym szereg świadczeń. Wśród nich są między innymi umieszczenie logo firmy na oficjalnych koszulkach zawodników czy materiały publikowane w kanałach social media.