Mały Głód nie tyle wkracza, co wskakuje wielkim susem do gamingu! Znający charakter tej postaci nieoderwanie połączonej z Danio wyłapuje puste brzuchu streamerów w Fortnite i na Twitch.tv wyskakuje z propozycjami dla graczy. Agencja VMLY&R stworzyła innowacyjny, pierwszy taki format reklamowy – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy energia postaci spada, a za wszystkim stoi sztuczna inteligencja monitorująca rozgrywkę. Za emisję kampanii odpowiada startup inSTREAMLY. Codziennie od 19 do 26 lutego 2021 roku ekipa streamerów prowadzi transmisje na Twitchu, a gdy tylko “przymierają głodem” na scene wkracza Mały Głód.
Pandemia z gaming
Pandemia przyczyniła się do zwiększaenia zainteresowania grami, wzrosty zanotowały nie tylko same gry na wszelkiego rodzaju platformach, ale także odczuły to platformy streamingowe. Gracze nie tylko śledzą najaważniejsze turnieje, ale także codzienne rozgrywki swoich ulubionych graczy. Prywatnie widzę tą zmianę także na moim kanale – twitch.tv/tatagracza oraz na kanałach Jeremiego (twitch.tv/jerryblueberryy i youtube.com/c/JerryBlueberryy ).
Dzięki stworzonej przez VMLY&R nowatorskiej technologii bazującej na sztucznej inteligencji (AI – Artificial Intelligence), Mały Głód wie dokładnie, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Jego cięta riposta jest gotowa na wiele scenariuszy i atakuje dokładnie w momencie, kiedy postaci w Fortnite spada poziom energii. Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia startupowi inSTREAMLY właśnie w takich momentach podczas streamu na platformie Twitch wyświetlać komunikat Małego Głoda. – można przeczytać w oficjalnej wiadomości od twórców kampanii.
Do akcji zaproszono topowych polskich streamerów Fortnite na Twitchu – Taiovsky Crew, czyli Patryk „Taiovsky” Winny i Paweł „LiLqki” Knicz, a także Jakub “Hycel” Krawczyk i Dominik “Beznickos” Przygoda.