Burger King i Call of Duty, współpraca na polu Modern Warfare II

Burger King i Call of Duty, współpraca na polu Modern Warfare II

Burger King nawiązał współpracę z wydawcą Call of Duty Modern Warfare II na 39 rynkach (wg innych źródeł 40)!

Współpraca ma polegać na specjalnych zestawach – Call of Duty Whopper. Burger Town – dostępnych w restauracjach BK – w ramach których klient otrzyma skórkę operatora Burger Town oraz godzinę podwójnego doświadczenia. Dodatkowo niektóre z restauracji zaproponują dodatkowe aktywności dla miłośników gry Activision Blizzard.

Call of Duty to jedna z najbardziej rozpoznawalnych gier na świecie, a wejście do współpracy Burger King to naprawdę bardzo dobry wybór – a wykorzystanie do komunikacji fikcyjnej sieci Burger Town to fajne zagranie (chociaż ciekawsze było by lokowanie marki Burger Kig także w samej grze).

Burger King przekształci część restauracji do akcji – dla przykładu w Paryżu dorośli gracze mogli zagrać w Modern Warfare II w „Kiosk Służby” / „Kiosk of Duty”. W RPA restauracje obejrzycie w goglach noktowizyjnych a gracze będą mogli wejść głębiej w świat biorąc udział w specjalnej grze w lokalach.

Część restauracji Burger King zostanie mocniej przeniesiona do świata gry poprzez specjale dekoracje – takie aktywności znajdziecie m.in. w Meksyku, Arabii Saudyjskiej, Danii, Panamie czy Portoryko.

Takie działania nie są przypadkowe, jest za nie odpowiedzialny były CMO Burger Kinga – Fernando Machado, który dołączył do Activision Blizzard ponad rok temu, a w czasach opieki nad BK zdobywał on wiele nagród za wybitne wyniki prowadzonych kampanii. Nie ma to jak połączyć dwie ulubione rzeczy – COD i Burger King (jak napisał sam ogłaszając kampanie).

No niestety, na liście państw znających się na dobrej zabawie nie ma tym razem Polski. Przynajmniej na razie, chociaż kiedyś fajnie działali z Wargaming i Burgerze Czołgisty.