Social Games jako advergame

Ostatnio wiele mówi się, pisze, o Facebook.com oraz grach typu “social games”, do tej grupy należą dla przypomnienia gry takie jak FarmVille (ponad 28 mln użytkowników dziennie), CafeWorld (10,5 mln), Happy Aquarium (7,9 mln), Mafia Wars (7 mln). Ta ostatnia dała nam ostatnio swój nowy wymiar, poprzez wprowadzenie akcji Public Enemies Week, czyli tydzień ze specjalnymi akcjami do wykonania w grze, a równocześnie promocja filmu z Johnym Deepem “Public Enemies”.

Całość kampanii prowadzi do strony filmu: http://www.publicenemies.net/ oraz strony konkursowej: http://universal.promo.eprize.com/holiday09/?affiliate_id=publicenemies

Mafia Wars Public Enemies Week

Zapraszam do grania w Mafia Wars: http://apps.facebook.com/inthemafia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.