Swego czasu rozmawialiśmy z Kroogerem na temat gier i reklamy w grach. Z naszej rozmowy zrobił się wywiad dla IGtv / WPtv, dziś pojawiła się pierwsza część tego wywiadu. Zapraszam do obejrzenia na IGtv / WPtv w wysokiej rozdzielczości HD lub w niskiej rozdzielczości SD
Na start zajęliśmy się tematem historii advergames, narzędzia jako takiego, graczach jako nośnika informacji i jako odbiorca. Będzie więcej 🙂
Lista tematów z pierwszego odcinka:
– reklamy w grach
– umieszczanie reklam w grach
– nowa forma reklamy w Polsce, znana na zachodzie
– historia gier reklamowych
– dlaczego reklamy w grach są naturalne
– rozwój reklamy w grach
– rozwój technologii a rozszerzanie zasięgu reklamy w grach
– barman – jako przykład advergame
– powiązanie marki z grą – musi być naturalne
– pierwsze gry reklamowe pod marki dziecięce
– advergaming w Internecie
– zmiana postrzegania grupy docelowej, jest starszy i dysponuje większym budżetem niż zakładano
– gracz jako nośnik informacji
– umieszczanie reklamy w grze to profity dla producentów gier, wydawców, reklamodawców ale też i graczy