Obecność marki w social media / infografika

Grupa robocza zajmująca się Social Media (społeczności, facebook, nk, goldenline, linkedin etc.) stara się przybliżyć narzędzia reklamowe w tych serwisach opierając się na realizacjach z 2013 roku.

W infografice pojawiają się  realizacje marek Play (spolecznosci.pl na kwejk.pl), Nescafe (Liquid/MEC na Youtube.com), Algida (na NK.pl), Luxmed (Biuro Podróży Reklamy z realizacją na Youtube.com), Far Cry 3 (Socialyse na Youtube), Mobile Vikings Polska (Przeagencja na Facebook.com), Hays (Gravity.ad na Goldenline.pl), Radio Eska (własne działania na Facebook.com).

Jak mówi szefowa naszej grupy – Joanna Brzostowicz, Prezes Zarządu sieci reklamowej Społeczności.pl (tak, staram się działać w ramach IAB Polska):

Kluczowym celem naszej grupy roboczej jest edukacja rynku oraz pokazywanie pełnych możliwości mediów społecznościowych. Dzięki infografice w prosty i dostępny sposób przedstawiamy jak skuteczne mogą być kampanie realizowane w social media również poza Facebookiem

Polecam zapoznać się i mocno komentować infografikę, aby kolejne dane były obszerniejsze i ciekawsze

 

Obecność marki w social media – infografika od IAB Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.