Podczas dzisiejszej konferencji w Agorze “Rewolucja w komunikacji” pojawiło się kilka fajnych tematów związanych z grami – i nie tylko jako nośnika reklamowego, ale także jako elementu spajania społeczności.
Sam miałem możliwość opowiedzenia trochę o wykorzystaniu gier jako nośnika reklamowego nawiązując do kampanii reklamy dynamicznej KODE5 i GameCorner.pl w sieci IGA Worldwide, jednakże ciekawe tematy pojawiły się (i wciąż się pojawiają, bo do końca konferencji mamy około 1,5 godziny).
Po pierwsze – różne podejścia do Second Life i innych światów wirtualnych
Po drugie – zrozumienie siły społeczności przez PR
Po trzecie – pełna historia Heyah Logitech Cybersport
Po czwate – pełna historia MMO od RPG z lat 70tych, przez MUDy, po obecnie pojawiające się gry
Zobaczymy co przyniosą ostatnie prezentacje jak i panel dyskusyjny na koniec.
Pełne prezentacje opublikuję jak tylko dostanę materiały, tymczasem zapraszam do obejrzenia filmu z obecnej kampanii BMW.
[youtube]S_5qVbvORpI[/youtube]