O grach na konferencji “Rewolucja w komunikacji”

Podczas dzisiejszej konferencji w Agorze “Rewolucja w komunikacji” pojawiło się kilka fajnych tematów związanych z grami – i nie tylko jako nośnika reklamowego, ale także jako elementu spajania społeczności.

Sam miałem możliwość opowiedzenia trochę o wykorzystaniu gier jako nośnika reklamowego nawiązując do kampanii reklamy dynamicznej KODE5 i GameCorner.pl w sieci IGA Worldwide, jednakże ciekawe tematy pojawiły się (i wciąż się pojawiają, bo do końca konferencji mamy około 1,5 godziny).

Po pierwsze – różne podejścia do Second Life i innych światów wirtualnych

Po drugie – zrozumienie siły społeczności przez PR

Po trzecie – pełna historia Heyah Logitech Cybersport

Po czwate – pełna historia MMO od RPG z lat 70tych, przez MUDy, po obecnie pojawiające się gry

Zobaczymy co przyniosą ostatnie prezentacje jak i panel dyskusyjny na koniec.

Pełne prezentacje opublikuję jak tylko dostanę materiały, tymczasem zapraszam do obejrzenia filmu z obecnej kampanii BMW.

[youtube]S_5qVbvORpI[/youtube]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.