Kilka dni temu ruszył serwis zajmujący się blogvertisingiem. Kolejna metoda dotarcia do potencjalnego klienta dla reklamodawcy, a dla blogerów możliwość zarobku.
Serwis w bardzo dobry sposób definiuje czym jest blogvertising a co najważniejsze definiuje zasady i zbiór zasad etycznych dla blogera. Plusem są jedne reguły gry (np. umieszczanie informacji w notce blogowej, iż jest ona sponsorowana) ale także podejście do samego pisania artykułów.
To bloger jest swoją redakcją, redaktorem naczelnym, korektorem, a klient/reklamodawca wystawia się na pełną krytykę (w pozytywnym jak i negatywnym słowa tego znaczeniu) blogera.
Podejście autorów systemu do sposoby wypowiedzi, odejście od wychwalania produktó czy usług na rzecz konstruktywnej krytyki, jest dobre zarówno dla świadomego marketera, jak i dobrego blogera.
Marketer może bowiem wyciągnąć wnioski z postó publikowanych w jego kampanii, co może nieść za sobą chyba tylko i wyłącznie pozytywne zmiany w podejściu do klienta.
Bloger, jeśli nie jest złośliwy i specjalnie nie promuje za mocno niewiarygodnego klienta, jak i nie miesza z błotem nie do końca na to zasługującego marketera, może przyczynić się do rozwoju naszego polskiego, niestety zaściankowego, rynku reklamy on-line.
Mam nadzieję, że środowisko blogerów i marketerów polskich zrozumie sens działania serwisu www.krytycy.pl i pozwoli mu się rozwijać.
Aby nie było, ta notka jest właśnie notką reklamową w systemie krytycy.pl
Zapraszam do obejrzenia mojego profilu w systemie: http://www.krytycy.pl/user/showBlogger/id/51