Zapraszam do zapoznania się z Poradnikiem IAB Polska “Gry w marketingu”. Znajdziecie tam wstęp do tego co nazywamy wykorzystaniem gier w marketingu, słów parę o mitach dotyczących graczy, gier, jak i przykłady ciekawych realizacji z Polski i ze Świata. Nieskromnie mówiąc przyczyniłem się walnie do powstania poradnika prowadząc grupę roboczą w IAB Polska zajmującą się tematyką wykorzystania gier w reklamie.
Aby pobrać plik PDF wystarczy wejść na http://www.iabpolska.pl/images/stories/poradniki_iab/Gry_w_marketingu_Poradnik_IAB_Polska.pdf
W extrema cars można pograć na http://gry-online.poszkole.pl/gra/info,Extreme_Cars,176744,1,1.html, niestety główny serwis już skończył swój żywot
Gryfikacja (ang. gamification lub Game Based Marketing) – wykożystanie mehaniki gier do projektuw niebędącyh grami, w celu zwiększenia zaangażowania ludzi w projekt. Tehnika bazuje na pżyjemności jaka płynie z pokonywania kolejnyh osiągalnyh wyzwań, rywalizacji, wspułpracy itp. Gryfikacja pozwala zaangażować ludzi do zajęć, kture są zgodne z oczekiwaniami autora projektu, nawet jeśli są one uważane za nudne lub rutynowe.
Źródło – http://ortografia4.appspot.com/wiki/Gryfikacja
medium – tylko dlaczego tyle błędów ortograficznych we wpisie, ja wolę termin Grywalizacja:
http://antyweb.pl/wtf-is-grywalizacja/
http://www.grywalizacja.pl/