GOT2B i LIVE Z KAMPANIĄ DLA GAMERÓW

GOT2B i LIVE Z KAMPANIĄ DLA GAMERÓW

Karolina Nieuczesana Brodnicka, Paulina Shini Górczyńska, Bartosz Xntentacion Rudecki, Filip Testree Mątowski oraz Maciej Kezman Gramacki w digitalowej odsłonie kampanii Uncensored marek got2b oraz Live kierowanej do młodej społeczności polskich graczy.

To pierwsza tego typu obecność marek beauty w świecie gamingu. Głównym motywem kampanii jest podkreślenie, że warto kreować swój własny styl zgodnie ze swoimi przekonaniami, nawet z dozą buntu – tak jak gracze.

„Świat marek got2b i Live to świat ludzi odważnych, kreatywnych, bezkompromisowych w kreowaniu własnego stylu. Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z popularnymi młodymi streamerami. Każdy z nich to niepowtarzalna osobowość, która inspiruje rzeszę młodych fanów gamingu. Dla nas to bardzo ważna przestrzeń dla budowania świadomości naszych marek wśród tej grupy konsumentów” – mówi Adam Simkowski, przedstawiciel firmy Henkel, odpowiedzialnej za dystrybucję produktów got2b i Live w Polsce.