Droga Zyngi na giełdę

Ciekawą infografikę znalazłem na namesake.com – droga Zyngi od powstania do IPO (pierwsze zgłoszenie publiczne, związane z wejściem na giełdę). Widać na niej jak powstała w 2007 roku firma dynamicznie rozwijała się tworzyła nowy rynek social games. Działo się to nie tylko poprzez rozwijanie własnych rozwiązań, ale także poprzez przejmowanie innych firm, co pozwalało także na przejmowanie ich rozwiązań, wiedzy a co wg mnie najważniejsze pracowników.

Zygna wchodzi na giełdę, wyceniana na wyższym poziomie niż konkurencji z rynki gier (np. Electronic Arts) co po raz kolejny wskazuje jak dynamicznym rynkiem jest temat gier, a szczególnie gier społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.